Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
A french-speaking server?
#1
As spanish-speaking players have a server for them, i think we (french-speaking players, from France, Belgium, Canada etc etc) could have a server too. It will be more practice to contact each other Smile But how many people require for a new server allowed? Is it possible?

Comme les hispanophones ont un serveur dédié pour eux, je pense que nous francophones de France, Belgique, Canada etc pourrions avoir un serveur bien à nous. Ce serait plus pratique pour se contacter. Mais combien de personnes requises pour un nouveau serveur? Est-ce techniquement possible?
Origine France Cool
Reply
#2
You can speak any language in any server. French language server will have so few people it will not be worth joining. Spanish is low use.
Reply
#3
(06-07-2021, 06:37 PM)Zephyr Wrote: You can speak any language in any server.  French language server will have so few people it will not be worth joining.  Spanish is low use.

Merci captain obvious, j'avais pas deviné. Sérieusement.... Le pink Taco (donc lusophones et hispanophone) est rempli à moitié (ce qui est pas mal). Et bien sur que si, nous avons besoin d'une serveur dédié pour se retrouver facilement. Nous sommes noyés dans la masse des anglophones (comme au Canada). Quant au nombres, j'attends la réponse des développeurs du jeu.
Origine France Cool
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)